Segt


Här kommer resten av "blogginläggen" från sommaren '07

 

6/7 –07 22.59

Vart i Haugesund idag och shoppat, blev inte så mkt tyvärr pga min kära mammas korta tålamod. Men jag såg vääääärldens snyggaste väska :| såklart köpte jag den.. inte, skyller på min kära mamma igen. Hon var för snål. Men jag SKA ha den väskan så jag får väl komma på nåt käckt. ;) Saknar mina flickor så jävla mkt så jag döööööör snart :| Kommer hem snart hoppas jag ! Då ska vi ha så jävla skoj !! :D Har bestämt mej för att bli klar i mitt rum så jag ska fortsätta med det nu. Saknar er som fan, vi ses snart älsklingar <3333 

 

7/7 –07 20.21

Trååååkigt.

 

02.10

Ajj. Jag är trött, vill sova. Har inte hänt nåt särskilt spännande idag. Jag vill ha väskan och ett piano, eller åtminstone en svinbra keyboard! Och väskan. Inte glömma väskan. Ajja natti natti! Saknar er så jävla mkt så jag tror jag går sönder och dör snart. Natti, <3

 

02.14

Btw är det exakt en månad tills jag fyller år :D Då blir det kalas med kusaaaajnerna på stugan :D <33 

 

8/7 –07 18.34

What have I done ?

 

01.44

Har inte gjort särskilt mkt idag. Städat och spelat lite kort med Louise och Malene. Är trött, ska försöka lägga mej lite tidigare nån dag. Natti, Saknar er svinmkt folk <333

 

01.50

Cigg, ligg och MASSOR av sprit, och penis penis penis! Saknar våran humor <33 

 

9/7 –07 23.27

Vad jag saknar er flickor! Saknar våran jävla femtiöreshumor, alla kvällar vi satt vid kanalen Madde, helgerna på Maddes stuga, jag saknar fan till och med Korseberg, sitta där vid en eld och ha det gött. Jag saknar stora gräsmattan med systrarna, stugan med kusinerna, den där friheten man har på sommaren. Den där härliga friheten.. Gud vad jag saknar er. <3

 

23.35

Madeleine, Sara, Mia, Sofia, Lovisa, Älskar och saknar er.

 

10/7 –07 20.28

Jag har hittat horshorts idag :D Och när vi åker tillbaka till Amandasenteret I Haugesund ska jag köpa väskan :D Och om 8 dagar kommer mina älsklingsflikkor hit ! :D Life is good. Imorgon ska vi till Malenes stuga en stund, sen får vi väl se vad vi hittar på. 

 

02.05

7 dagar till flickorna kommer :D Ska ringa dom imorrn ;D Vi ses folk, saknar er ALLIHOPA! Då menar jag verkligen alla. Eller ja, nästan alla. Natti, <3

 

12/7 –07  23.19

Igår va och jag Louise på Malenes stuga, hon kom och hämtade oss med sin båt :D Vi skulle tävla mot Tarald och nån annan tillbaka och vi vann :] Fastän vi va tre och dom va två :O Idag har jag inte gjort nåt särskilt, pratat med mina flickor :D Fast sen fuckade mobilen ur ”/  Nu är jag hungrig så jag ska gå ner och äta nåt.

 

01.31

Har ätit massa mackor, men jag börjar bli hungrig igen xD Jag har blivit värsta nyttig och äter grovt bröd med massa grönsaker och skit på :S Jag är nog sjuk, typ McDonald’sbrist eller typ kebabbrist eller nåt xD Om 5 dagar kommer mina flickor ! MMS kommer hit :D Fan vad kul vi ska ha ! :D Hoppas bara att det blir fint väder :| Det har väl inte direkt varit jättebra väder än så länge. Men nu borde jag lägga mej, har inte somnat förrän tidigast kl 4 sista tiden.. :/  Saknar er skitmkt ! Natti, <3

 

12 sidor blogg xD

 

13/7 –07  18.15

Jag klarar fan inte av att bo såhär. När jag åker hem så kommer jag inte tillbaka. 

 

00.52

Började se på Blair witch 2 men så kom jag på att vi ska tälta nästa vecka så jag bytte xD 4 Dagar till mina flickor kommer !! :D Det blev lite fint väder på eftermiddagen idag men det försvann efter en stund, hoppas bara att det blir fint när mina flickor kommer! Fick precis en såndär jävla Deja vú :| sådär att man känner att precis detta har hänt förut :| Äckligt :P

 

00.59

Jag borde vara trött, jag somnar kl 4 och vaknar halv 12. Men jag är inte trött, konstigt nog. Så nu ska jag läsa Kalle Anka pocket xD Och kanske byta om.. 

 

01.52

Har börjat läsa en prinsessas dagbok :P Kanske borde sova nu. Natti natti, saknar er massa <3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0