24 juni

24 juni kommer lite sent eftersom blogg.se låg nere (?) igår. Jag kom iallafall inte in.

 

24/6 –07  17.03

Jaha, vaknade för typ två timmar sen, har diskat och nu ska jag duscha :O

 

17.04

5 dagar :D Saknar er !

 

01.03

Tillbaka igen :O Har vart ute och vart på färjekaien med Anna och Frida, köpte ost och bacon korv :D Sen har vi skelat runt lite och spelat kort i olika båtar. Ingen båt slår den vi var i igår. Sen när Malene kom hem så kutade vi upp till henne med vadfanhannuheter (vet inte hur han stavar sitt namn) och sen va han tvungen å sticka så då kutade vi omkring med Malene och väntade på han. Men sen tappade hon sin mobil, eller ja Synnes mobil i vattnet så vi kutade upp till henne och la den i ugnen. Vet inte varför menmen xD

Sen orkade vi fan inte vänta på vadfanhannuheter så bestämde oss för att gå till Shell :D Det var jävla långt till Shell ska ni veta. Louise köpte en ost och baconkorv igen. Men den är ju faktiskt mycket goare på Shell så :P Malene och hennes syster köpte också ost och baconkorv men jag hade ju såklart inte råd för jag va TVUNGEN att köpa cola, även om den inte är lika god som svensk -.- Och nu kom vi hem efter lite allsång på motorvägen ;D Vi lärde dom Lingonben och varmkorv boogie och lite andra gamla låtar som man fick lära sej på Mariedal x) Nää nu ska jag gå ner och borsta tänderna och sånt där som man måste göra för att hålla sej fin xD

 

01.32

Vi hade ju absolut inget å ta bort sminket med :|

 

01.34

Idag har jag ju förfan vart sviinnyttig ! :O Jag har tagit en halvlång promenad och en svinlång, bara druckit en halv flaska cola, asså en halv 0,5 flaska :O Bara ätit typ 10 chips och några mentos. :O Shiiit :|


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0