23 juni

23/6 –07  13.36

6 dagar, 6 dagar, 6 dagar.

 

13.39

6 dagar, 6 dagar, 6 dagar, 6 dagar, 6 dagar.

 

13.41

Det är förjävligt vad man ska tvingas stå ut med innan man kan bli lycklig.

 

13.42

Fast det är försent för att bli riktigt lycklig.

 

13.43

För helvete, jag bor ju för fan hellre hos farmor. Det borde ju bevisa nåt eller ?

 

15.21

Vart på Maxi och köpt chips och tidning med sviinsnygg affisch med Johnny Depp som Jack Sparrow :D Duschat, sitter här nu och ser dum ut. Nää man kanske skulle läsa tidningen lite.

 

16.21

Helt jävligt är det.

 

16.51

Såg precis att Mia har ändrat min välkomsttext på mobilen, började fan lipa. Och jag som precis hade sminkat mej. Älskar dig också Mia <3 Älskar er andra också och jag saknar er så jävla mkt så jag går sönder. <3

 

18.23

Jaha då har jag och mamma satt igång blomsterkrans tillverkning därnere på bryggan. Nu sitter alla mammor därnere och gör kransar åt sina ungar, de flesta är killar x) Men det kanske blir lite trevligt ikväll. Kanske. Ajja dags att gå ner igen.

 

18.49

Ja, men då var ju dom tvungna och komma hit och förpesta tillvaron. Kunde ni inte stannat hemma ?

 

19.40

Jävla mes. Tillochmed jag kan bättre.

 

19.41

Slut på det roliga.  Pratat med älsklingsflickor :D Sara och Madde, vi klarar oss helt enkelt inte utan varandra. I’m coming home!

 

21.16

Längtar, längtar som fan efter mina flickor ! <3

 

21.17

Huvudvärk. -.-

 

06.14

Jaha, det blev ju ganska kul ändå. Vi gick till en båt, ganska fin. Där spelade vi kort och körde maffian tills en granne kom och frågade oss om vi ville vara barnvakt. Självklart sa vi ja och kom inte därifrån förräns nu. xD Fyyfan vad trött jag är. Men de vuxna are still going strong. Fattar inte hur fan de pallar, de är ju för fan 40+ allihopa typ. Förutom mamma som är 39 ;P Asså de dricker ju fortfarande och skit, en trillade ju förfan i vattnet xD

Idag är det meningen att Roger, Miriam, Emily och Ida ska komma men jag vet fan inte om vi pallar det xD Jag är så jävla trött och jag har svinont i magen så.. Jaja vi får väl se men nu ska jag sova. Natti natti, älskar er svinmkt <3

 

Det var min "midsommar" 2007. Kan inte säga att årets var något bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0