21 juni

21/6 –07  13.14

Idag regnar det. Det kliar i mina ögon och det har kliat i dem hela tiden sen vi kom hit. Snacka om irriterande! Och jag blir snart galen för jag saknar er så jävla mkt!

Eftersom det regnar så vore det ju perfekt att packa upp idag men jag tycker så jävla synd om mej själv nu så jag tänker ligga i sängen och äta godis och läsa ut mina böcker istället. Vafan så mkt som jag har packat upp sen vi kom hit så kan de ju knappast påstå att jag inte hjälper till. Jag skulle kunna bli färdig med mitt rum idag om jag kämpade lite. Men nepp! Idag har jag ledigt. Idag ska jag inte kämpa, jag ska tjocka :D Jag skriver lite mer senare ;) Vi ses snart i Sverige hoppas jag, Ha det gött :D Saknar er allihopa, <3

 

16.05

Det är nåt med luften här tror jag :O Jag blir så jävla trött, typ helt svag i hela kroppen, svinkämpigt. Vill sova men jag behöver packa upp och skit. Orkar inte! Saknar er som fan! Ni måste komma hit snart! Då kan vi gå på festival :D Det är några som ordnar festival precis bakom en backe typ 100 meter härifrån :D Med typ massa band och skit, antagligen inga kända men ändå :D

Fyyy fan vad tråkigt jag har !! Vill åka hem !! Saknar er fan så jävla mkt så jag går sönder snart ! Och det har ändå bara gått 4 dagar :| Hur i helvete ska jag klara mej utan er sen ? :| Ajja jag får väl packa upp lite nu antar jag.. vi ses folk! Älskar mina älsklingsflikkor, kusiinerna och vissa andra ;) <3333

 

18.28

Fan det är svårt.

 

18.30

Jag går nog sönder snart. Visste inte att man kunde längta efter nån såhär mkt.

 

18.35

Mm köttbullemacka.

 

18.37

Ska åka iväg och köpa kontantkort -.-

 

19.34

Såg söt pojke i affären, annars hände det inte mkt värt att veta. Köpte en cola men den smakade inte bra, jävla skit att norsk cola inte smakar samma som svensk.

 

19.36

Musik <3 The only reason I haven’t lost my mind already.

 

19.38

Mm vepsebol. Finns det nåt godare ?

 

19.40

Nämnde jag att duschen började läcka när Louise duschade förut ? Bra jobbat syrran.

 

19.45

Kan ni inte komma hit och hälsa på mej nu ? (A) Jag saknar er så otroligt jävla mkt. <3

 

19.47

Evanescence, My Chemical Romance, Within Temptation, C-us, The Fray, Damien Rice, Gary Jules, Lene Marlin, Marion Raven, Avril Lavigne, Pink, Snow Patrol, Linkin Park, Jamelia, Rihanna, Jay-Z, Akon m.m. Kan det bli bättre ?

 

19.58

På lördag ska jag elda upp min sekretär :D Kanske kan passa på att bränna lite gamla minnen.

 

20.22

Ganska gött och sitta på sekretären och kladda, kanske ska ha den istället för soffan.

 

20.26

Nä jag gillar min sletna soffa :D

 

21.28

Nää nu åker jag fan hem snart !

 

22.23

En varm och go dusch nu då :D Få bort det där jävla kliandet i ögonen.

 

All I know is that I’m lost without you, I’m not good enough. How am I gonna be strong without you ? I need you by my side.

 

22.32

Fy fan vad jag saknar dej. Det är otroligt hur mkt man kan sakna någon. Men nu ska jag faktiskt duscha! Snart..

 

22.33

Nu!

 

23.10

Gött å duscha, särskilt när man har radio i duschen :D

 

23.19

Fortfarande inget internet eller tv -.- Jag tror att jag avlider snart, det är ju som att leva på medeltiden.

 

23.25

Jaha. Vad ska man göra imorgon då ? Inget internet, ingen tv = inget att göra. Ska jag sitta här och tugga på en pinne ? Eller leka med kottar kanske ? Så som våra föräldrar ”gjorde när de var små”.. Aa jo visst att de lekte med kottar och stenar! De kan ju försöka påstå att de var ute och plockade smultron hela dagarna och alltid var världens snällaste och aldrig bad sina föräldrar om något. Egentligen så sprang de väl omkring och plågade sina stackars föräldrar hela dagarna, det är därför gamla folk är så rynkiga och trötta och sura och snåla! Men jag är förstås mycket snällare (A) Hahah allt som står på mitt schema i sommar är att plåga dem så jävla mycket som är möjligt innan de bryter ihop och låter mej göra vad jag vill, dvs. flytta hem igen. Jag har en plan och den är fan så jävla bra! :D MOAHAHA

Nää man kanske skulle gå och äta en köttbulle eller två.

 

23.51

Det blev två köttbullar och en stoooor kopp oboy :D

 

23.52

I am losing my mind. Sakta men säkert.

 

23.53

Oh shit ! :O Jag har fått persienner !  Yeeeaay nu kan jag få sova ordentligt ! :D Svarta varom också :O Naaaajsigt ;D

 

23.55

Nu har jag skrivit 5 sidor blogg på Word. Om jag inte får internet snart så blir min dator överbelastad av allt bloggande. Det är ju liksom inte tänkt att man ska blogga på Word. Det är därför gud skapade internet. :O Men nu råkar det vara så att nån liten djävul inte vill komma hit och installera internet hos oss när det är tänkt att han skulle det så om min dator sprängs och jag blir allvarligt mentalt störd pga. avsaknad av internet så skyller vi på honom, okej ?

 

00.01

Jag vet, jag vet att jag inte är normal. Och jag vet att du tänker att jag inte är normal. Men jag har absolut inget behov av att vara normal heller så det spelar egentligen ingen roll.

 

00.09

Nu blev det sådär jobbigt tråkigt som det blir när alla har gått och lagt sej och man har ingen att prata med. Ensamhet kallas det. Och tack vare att vi inte har fått internet än så måste jag genomlida detta otrevliga fenomen.

 

00.17

Nää nu får jag fanimej bli trött snart. Ajja jag går och lägger mej iaf, har skrivit en 3 sidor lång blogg idag, det får räcka. :O Ska lägga mej och läsa en stund, den sista boken jag har -.- Men när jag åker hem så ska jag fylla på :D Det blir till att åka till Bokia och köpa massa pocketböcker och utnyttja det där köp 4 betala för 3 grejset dom har :D

 

00.27

Godnatt ;D Saknar er svinmkt <33

 

Alltså jag dör en aning av att läsa de här gamla texterna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0