25 juni

25/6 –07 18.15

Hungrig :|

 

01.56

Nu har vi tv :D Imorrn ska vi till stan med Malene och vadfanhannuheter ;) Då ska jag få smaka på norsk kebab som tydligen ska vara jättegod. Jag tror fan inte den slår Lilla kökets kebab men man vet ju aldrig :O Åååh kycklingrulle från lilla köket måste jag äta när jag kommer hem :D Det är massa jag ska äta när jag kommer hem :D Pizza från amigo, MCDONALDS :D, Kycklingrulle och kebabtallrik på lilla köket, tacos med älsklingsflickorna :D <3 Och våra chips såklart :D Saknar er som fan flikkor <3

Men nu ska jag sova. Tänkte lägga mej tidigt men jag och Louise fastnade framför teven, det var ju Las Vegas och det har jag inte sett på evigheter :P Fast iförsej var det på den danska tv 3 men ändå :P För övrigt hade jag världens cpigaste dröm inatt, jag hade med mej nästan hela 9b till min stuga xD Men nu ska jag sova, Natti gullungar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0