Hello, my name is Sara and i'm a blogoholic.

Ännu en blogg att lägga i listan, har nog typ 5 olika nu på olika sajter. Men ska försöka hålla mig till denna! Skaffade denna egentligen för ett år sedan, men försökte först pilla lite med designen, men när examensproven och sommaren kom glömdes allt detta snart bort. Nu tänkte jag försöka hålla mig här, än så länge med en design av designandmakeup.se (länk vill inte samarbeta med mig just nu), den ser ju inte så personlig ut men den är söt, så den får vara sålänge. Ska försöka få tid till att slänga upp en presentation och bild på mig imorgon. Och kanske flytta över mina inlägg från blogspot (saramattsson.blogspot.com).

Anywho, (som Zach Braff (aka. J.D) och Egoina numera säger) jag är trött och tänkte nu gå och lägga mig.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0