22 juni

Blev lite försenad med det här inlägget, är sjuk idag nämligen. På självaste midsommarafton, verkligen bra timing!

22/6 –07 14.40

God lunch, mådde illa, höll på att spy. Men lunchen var god iaf. Vepsebol slut ”/ Orkar inte göra nåt, är allmänt trött och hängig. Det går ju inte att sova ordentligt här. Det suger så jävla mkt som 30 getballar, 14 hästballar och 2 och en halv grispitt.

Jag vet, jag vet, nu är jag sådär onormal igen. Men jag saknar min vanliga hjärnkapacitet, som iförsej inte brukar vara särskilt stor ändå. Men utan den blir det ännu värre. Och anledningen till att den har lämnat mej är att jag inte har fått snacka med lika onormala, normalhumorbefriade människor som jag. Dvs. mina älsklingsflickor! <3 Saknar er så jävla mkt så jag tror jag blir galen snart. Fast å andra sidan har jag nog redan blivit galen så det är väl inget vi behöver oroa oss för. Jaha vi ? Nu har man gått och blivit schizofren också. Jaja det är ju sånt man får tåla. Sånt är livet. Helt jävla värdelöst om man ska sitta ensam och känna såhär som jag gör. Det borde vara olagligt, men av nån jävla anledning så verkar folk tycka att det är helt okej. De har uppenbarligen aldrig känt såhär.

 

14.50

Jävla energitjuv.

 

15.56

Det får inte plats. Det funkar helt enkelt inte det här.

 

15.57

Åker hem om en vecka! Så jag ska stå ut här i en hel jävla vecka till ?! Jag tror fan inte ens att jag står ut en enda dag till! :|

 

16.04

Omg vad allt suuuuuuger.

 

16.05

Numb. No nothing.

 

16.06

Jag är ett jävla dampbarn och jag får ett allvarligt ryck snart. SMS! <3

 

16.44

Da färjekiosk :O

 

16.53

Det är en sån där dag. En sån där dag när inget är bra, allt är fel. Precis allt är fel och det finns inget nån kan göra för att ändra på det. Så om ni ursäktar så tänker jag fortsätta tycka att allt är fel och tycka väldigt synd om mej själv.

 

17.09

Och det är meningen att jag ska bo här ?

 

18.12

Jaha, tack så mycket. Du har förstört mitt enda hopp om en bra helg.

 

18.15

Asså flickor, jag kan inte vänta en hel vecka till. Jag åker hem på måndag.

 

01.17

Va på kajen förut och kollade lite på färjorna och köpte glass :D Har sett på film, samma som imorse. Men den är ganska bra. Fast jag såg den bara en gång till för att Louise också ville se den. Imorrn ska vi fira midsommar (en dag försent menmen) och sankt hans. I Norge har dom nämligen inte midsommar. Dom har sankt hans istället. Men det blir midsommarstång, sill och potatis, jordgubbar med grädde och köttbullar :D Det va en granntant som ville lära sig hur man gjorde midsommarstång och då tyckte mamma att jag och Louise kunde lära henne det. Jag tycker mamma kan lära henne. Jag vet ju fan knappt hur man gör xD

 

01.23

Träffade Henrik förut :O Han va med Mats. Henrik undrade hur länge vi skulle bo här. Det undrar jag med.

 

01.26

Nu börjar jag bli ganska trött. Man kanske skulle gå ner och borsta tänderna och hämta vatten.

 

01.39

Jaha tillbaks igen. Kanske ska sova nu då. Godnatt folk, saknar er. Sara, Madeleine, Mia, Sofia, Lovisa, Kusinerna, och nån mer. Vi ses snart, <3

 

01.56

Nu var det ju den där otrevliga ensamheten igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0