27 juni

27/6 –07 16.16

Skrev inget igår men vi var med Malene och Tharald (nu vet jag hur han stavar sitt namn xD typ :P) på senteret och på stan :O Jag fick smaka norsk kebab :O Den va godare än amigos för den hade stora pommes frites men den slog inte Lilla köket, fortfarande mästare på kebabtallrik :D

Hittade en present till Madde :D Och det va en gubbe som stod på torget och sålde saker, han hade lite roliga saker, bl a SKITSNYGGA navelpiercingar, och man kan pruta ner priserna rejält hos han :D Tharald köpte sån där jävla spray som man kunde köpa på oktobermarknaden förr, innan dom förbjöd det -.- , sån där som det kommer typ skumgummisnören ur. Jag kan ju säga att han hade jävligt skoj med den -.- Jag hittade snygga underkläder på en affär också :D Och så hälsade vi på Kristine på Vero moda :D Hon ska komma hit på grillfest :P

 

Sen tog vi bussen till Heiane, dom har övervakningskameror på sina bussar här :O på Heiane åt vi ost och baconkorv på Shell såklart :D Sen kutade vi runt på Heiane en stund, vi gick in på elgiganten och fick badbollar x) Vi gick och hyrde film, sen hämtade Malenes mamma oss :D Malene sov över hos oss, vi sov på våran innebalkong x) Och idag ska mormor och bestefar komma hit och äta, palla -.-

Jag är svintrött och då är det ju såklart massa fittungar som ska fitta sej! Jag behöver sova, Ajja skriver väl mer sen om jag inte har somnat, Saknar er så mkt så jag dör snart ! <3 2 dagar !! :D

 

Now I will tell you what I’ve done for you. Fifty thousand tears I’ve cried, screaming, deceiving and bleeding for you. But you still won’t hear me. I’m going under..

 

00.30

1 dag kvar, 1 dag kvar, 1 dag kvar, 1 dag kvar, 1 dag kvar, 1 dag kvar, 1 dag kvar, 1 dag kvar, 1 DAG KVAR !!! :D :D :D

 

00.31

Nämnde jag att det är 1 DAG KVAR ?! :D

 

00.32

Hittar inte min filmkamera :| FUCK !

 

01.11

God natt folk, 1 dag kvar! ;D Saknar er, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0