20 juni

20/6 –07 19.54

Nu är jag sådär jobbigt trött igen ! Har rensat ut en låda i sekretären och hittade ett spanska arbete som jag gjorde med Sara i sjuan när vi hade Anibal xD Hahah fan vad skoj vi hade då xD

Men fy i helvete vad jag saknar er asså ! :| Saknar våran jävla femtioöres, Lidl, Eldorado, blatte, skitanersejsåmanmåstehållaisej humor :| Längtar efter att åka hem! När jag kommer hem ska vi se på Rosa the movie! x) Vill ju bara vara med er! Vill att ni ska komma hit och se hur jävla fint det är här. Jag har ju förfan redan bestämt vad vi ska göra när ni kommer x) Fan att ni ska sommarjobba era jävla pluggisbarn -.-

 

Ska nog gå och duscha snart :O Fast den där jävla duschen är fan för komplicerad för mej xD Fjärrkontroll behöver man till den å skit :P Åsså kommer det strålar lite här å var från den x) Och det finns en spegel men det är ju verkligen onödigt. Jag känner liksom inte ett jätteallvarligt behov av att glo på mej själv i duschen menmen xD

Annars har vi vart och handlat idag :D På ICA Maxi :D Där har dom lite svensk mat så man inte behöver svälta :P Fast dom har inte mamma Scans köttbullar -.-  Hoppas, Hoppas! Att vi får internet imorrn :| Vill ju snacka med mina flickor :D  Saknar er allihopa så jävla mkt! Vi ses snart hoppas jag. <33

00.54

Orkar inte skriva så mkt, det har inte gått särskilt fort framåt, köket är typ klart. Vi fick upp matbordet och det förut. Måste gå och sova nu :O

Natti natti sötnowsar ;D Saknar älsklingsflikkor <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0