19 juni

Här kommer nästa inlägg i min nostalgitripp!

19/6 –07  17.43

Jaha då har man ju vart ute och träffat folk. Det dröjde inte långt på dagen idag innan det stod folk och plingade på dörren. 4 flickor i Louises ålder egentligen menmen.. Så nu har vi vart och badat med dom, ganska fin strand här men sviiiiinkallt i vattnet x) Hoppas jag träffar nån som ska gå gymnasiet med mej bara :P Skulle ju liksom vara kul att känna nån :P

Flyttbilen kom för ungefär 1 timme sen, så nu håller dom på att bära in alla möblerna. Katterna får vara här inne i mitt rum medans dom håller på annars blir dom väl livrädda för alla stora möbler och skit. :P Alfons ligger under soffan igen, han har legat där typ hela tiden xD Antagligen för att det ekar så mkt här eftersom vi inte har haft några möbler, men nu så blir det bättre. Något störande att äta frukost utan att kunna sätta sej ner nånstans x) Snart ska jag möblera :D Yeeeah :D Ääälskar att möblera x) Men nu fryser jag svinmkt så jag ska byta kläder, ingen bra idé att gå runt i blöta badkläder x)

Lääängtar efter mina älsklingsflikkor <333 Jag ska ringa er senare idag om min jävla mobil slutar dampa! Ajja jag skriver mer senare, lägger ut allt detta så fort vi har fått internet. Ha det gött gooingfolk :D

 

00.44

Orkar inte skriva så mkt för jag är sviintrött nu, har packat upp säkert 20 lådor eller nåt. Jag har packat upp nästan hela köket för dom andra blev trötta och bara satte sej ner i soffan så fort vi hade fått in den. Jävla latmaskar! Om man ska flytta så får man ju änna packa upp skiten också, lite kämpigt att inte ha några möbler liksom. Och jag har kommit fram till att jag inte får plats med min garderob och min sekretär. Garderob måste jag ha men den får inte plats bara, sekretären ska jag slänga så fort jag har tömt den på all min skit. Any day now.. Men nu orkar jag inte kämpa för jag är så svinigt trött.

Annars hatar jag Words grammatikrättningsgrejs! Enligt den så är ju nästan varannat ord fel men det är ju bara för att jag kanske inte pallar skriva helt grammatiskt korrekt i min blogg ! Jag kanske inte tycker att det är kul att skriva rätt. Men shit, den vet inte ens vad blogg är xD. Aa det var ju lite roligt faktiskt, undrar hur ofta dom uppdaterar ordboken här. o.O

För övrigt så har Tiger vart ute idag. :O Han tyckte det va jättekul att springa omkring här och kolla vad som fanns att göra. Alfons däremot är livrädd för att gå ut. Om man bär med honom ut så hoppar han ner och kutar in i huset och sitter sen och klämmer bakom hörnet och tittar fram som en liten uggla ibland. Alfons ser faktiskt ut som en uggla när han är rädd för han får skiiitstora ögon xD

 

Idag har jag pratat med min lilla älskling Madde, hon var jättetrött och hade ont i fötterna efter sin första dag på Lundblads billackering. Stackars gumman ;) Men nu orkar jag inte skriva mer, har faktiskt redan skrivit mer än vad jag hade tänkt från början x) Vi ses sötnoowsar, SMMS, sms och mms i samma xD Älskar er <3 Sen har vi ju alltid SLLS, Veteranerna  x) ;D <3

Ha det skitgött ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0