Misslyckat

Hahaha herregud, det har blivit något allvarligt fel när jag kopierade in alla koder och skit till designen för om man bläddrar ner så ser man hela min blogg typ 3 gånger = megafail! Jag har absolut ingen aning om hur man fixar det, så det får bara vara så länge.

Hur som helst, idag blev jag uppringd av min chef som frågade om jag kunde komma in och jobba lite idag, självklart ville jag det! Så kul att komma tillbaka och träffa alla igen!

Just nu ligger jag under en filt och ser SNL. Det är ganska kul, oftast iallafall. En del av sketcherna blir för utdragna och överdrivna men i överlag är det bra. Det beror ju självklart en del på vem som är värd också.


Btw, jag var på Gaga-konsert i höstas, FANTASTISKT!


Amaaazing. Det går inte ens att beskriva, har typ levt på det minnet hela vintern. Loves.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0