Längesen

Längesen jag bloggade här nu! Det har hänt massor sen september, jag har bland annat jobbat massor! En av anledningarna till att jag inte har bloggat, man blir ganska så sleten av att jobba på dagis. Men det har varit jättekul! Just nu jobbar jag inte tyvärr, vikariatet tog slut helt enkelt. Synd, men sånt är livet. Jag har även haft en jättebra nyårsfest hemma hos mig, det kom massor av folk (som inte var bjudna). Men det gick bra tillslut. Blev med iPhone i november, bästa köpet jag någonsin gjort! Äääääälskar den, jag är så fruktansvärt materialistisk av mig. Nu tänkte jag gå och lägga mig. Har inte sovit alltför mycket de senaste veckorna. Ville också säga att min nya design är det ladydahmer.se (kan inte göra länk med mobilen) som har gjort! Jättesnygg, eller hur? Det skulle finnas en länk någonstans i designen men den har tydligen försvunnit, men det ska nog fixas ;) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0